2021-01-07 05:00:00 MZK Bielsko-Biała 5347
Miejski Zakład Komunikacyjny informuje, że stacjonarne punkty sprzedaży biletów - Punkty Obsługi Pasażera - będą czynne w 2021 r. zgodnie z nowym harmonogramem.
Punkt Obsługi Pasażera działający przy ul. Sukienniczej 3 (obok Domu Handlowego Alexander), tel. 33 822 80 53, e-mail: kasy.biletowe@mzk.bielsko.pl – czynny jest w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godz. 8.00-16.00, w środy 8.00-17.00 oraz w soboty (30 stycznia, 27 lutego, 29 maja, 31 lipca, 28 sierpnia, 2 października, 10 października i 27 listopada) w godz. 8.00-13.00, w niedziele nieczynny; w pierwszy i ostatni roboczy dzień miesiąca punkt pracuje w godz. 8.00-18.00.
Punkt Obsługi Pasażera – Kasa Główna w biurowcu Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego przy ul. Długiej 50 na parterze, tel. 33 814 35 11 wew. 242, e-mail: kasy.biletowe@mzk.bielsko.pl – pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.15, w soboty i niedziele jest nieczynny.
Punkt Obsługi Pasażera w budynku Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej przy placu Ratuszowym 6 na parterze obsługuje wyłącznie klientów indywidualnych. Standardowo czynny jest w poniedziałki, wtorki i środy w godz. 8.30-15.30, w czwartki w godz. 8.30-18.00, w piątki w godz. 8.30-13.00, w soboty i niedziele jest nieczynny. Jednak w związku z obowiązującymi obecnie ograniczeniami w obsłudze petentów UM czas funkcjonowania punktu jest skrócony. Informacja o godzinach otwarcia w pierwszych miesiącach 2021 r. będzie opublikowana w oddzielnym komunikacie.
Punkt Obsługi Pasażera przy ul. Piastowskiej zlokalizowany na przystanku autobusowym Piastowska Dworzec (obok przejścia podziemnego) obsługuje wyłącznie klientów indywidualnych od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-16.00, w soboty (30 stycznia, 27 lutego, 29 maja, 31 lipca, 28 sierpnia, 2 października, 10 października i 27 listopada) 8.00-13.00, w niedziele jest nieczynny. W pierwszy i ostatni roboczy dzień miesiąca punkt pracuje w godz. 8.00-17.00.
Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl