2022-06-27 06:50:38 Artykuł Partnera 1187
Na rynku dostępne są niezwykle różnorodne narzędzia spierające sprzedaż, nie wszystkie jednak są tak samo skuteczne. Aby zwiększyć obrót i poprawić komfort Klientów serwisu e-commerce, warto skorzystać z najnowocześniejszych rozwiązań. Właśnie takim jest AI Chatbot, który zapewni fachową obsługę i odpowie na wszystkie pytania użytkowników 24 godziny na dobę. Jest zawsze gotowy do działania, nie choruje, nie bierze L4 i można dostosować go do różnych rodzajów działalności.
Chatbot jest Inteligentnym Asystentem Zakupowym, który każdy właściciel e-sklepu może zaprojektować w zależności od swoich potrzeb. Oprogramowanie to jest w stanie przeprowadzić zaawansowaną rozmowę z Klientem, podczas której odpowie na wszystkie jego pytania. Jest oparty na technologii AI, dzięki czemu błyskawicznie analizuje wiadomość od użytkowników, a następnie automatycznie generuje wysokojakościową odpowiedź. Dopiero wtedy, gdy nie będzie jej znał, przełączy konwersację do konsultanta.
Najwyższej klasy oprogramowanie AI Chatbot, dostępne jest na stronie https://inteliwise.com/pl/chatbot-ecommerce/. Na pewno poradzi sobie z najczęściej zadawanymi pytaniami, a także bardziej skomplikowanymi kwestiami. Jego budowa i układ również mogą zostać spersonalizowane, zgodnie z charakterem i potrzebami przedsiębiorstwa. Tak zaawansowane narzędzia wspierające sprzedaż online odciążają sprzedawców i gwarantują niezawodność w każdej sytuacji. Perfekcyjnie sprawdzają się też w najgorętszych okresach sprzedażowych w roku, takich jak np. święta.
AI Chatbot jest bardzo łatwy do wprowadzenia w każdym serwisie. Wystarczy tylko wykupić do niego dostęp za atrakcyjną cenę, a następnie przystąpić do personalizacji usługi. W jej ramach dostępny jest szereg opcji, które w łatwy sposób dostosowuje się do typu prowadzonej działalności oraz potrzeb Klientów. Dobrze opracowana komunikacja sprawi, że te narzędzia wspierające sprzedaż w znacznym stopniu zastąpią prawdziwych konsultantów. W jej ramach możliwe jest ustawienie:
Istotnymi zaletami Chatbota jest również jego uniwersalność, funkcjonalność oraz łatwość obsługi. Bez problemu automatycznie odpowiada na pytania zarówno na stronie internetowej sklepu, jak i w mediach społecznościowych. Może działać np. na aplikacjach Facebook Messenger czy WhatsApp, ale również w formie infolinii. Dzięki temu perfekcyjnie dostosować go można do zwyczajów klientów, wybierając między tradycyjnym Chatbotem, a nowoczesnym Voicebotem zdolnym do obsługi głosowej.
Korzystając z opisywanego narzędzia wspierającego sprzedaż, można liczyć na odciążenie konsultantów z obowiązku odpowiadania cały czas na te same pytania. AI Chatbot nauczyć można, by niósł pomoc w sprawach:
Dzięki Chatbotowi konsultanci oraz pracownicy nie muszą bezustannie odpowiadać mailowo, telefonicznie czy w formularzach kontaktowych na te same pytania Klientów. Jest to oszczędność ich czasu i okazja do wykorzystania go w bardziej produktywny sposób. W ten sposób możliwe jest zwiększenie obrotów e-przedsiebiorstwa, a więc również zysków. Witryny internetowe mają szansę na swobodny rozwój, jednocześnie gwarantując użytkownikom łatwy, szybki i przyjemny dostęp do wszystkich najważniejszych informacji i błyskawiczną pomoc w chwili wystąpienia problemów.
Sprawdź również: trinet.com.pl/usprawnij-dzialanie-call-center
Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl