Największe postępy można zaobserwować w rejonie przejazdu P-1 pod drogą S-1.
Tym razem nieco więcej niż miesiąc postępów przedstawiono na filmie, Przez ten okres niestety nie wydarzyło się nic spektakularnego na terenie budowy, budowa większości rozpoczętych obiektów z biegiem czasu postępuje.
Największe postępy można zaobserwować w rejonie przejazdu P-1 pod drogą S-1.
R E K L A M A
Niepokojące wiadomości docierają z budowy estakady EST-1. Na chwilę obecną zalane betonem jest ok. 1/3 długości obiektu, blisko 330 metrów. Niestety od dłuższego czasu prace na tym obiekcie nie postępują w takim tempie jak dotychczas. Jedyną pozytywną informacją jest fakt wykonania ostatniej brakującej podpory, co jednak też odbyło się z niemałym poślizgiem.
W rejonie portalu północnego TD-1 już niebawem powinno rozpocząć się drążenie tunelu TD-1.2, przybyło tam w ostatnim czasie sprzętu górniczego. Natomiast przy portalu południowym pojawił się wózek służący do betonowania obudowy docelowej w powstających tunelach.
Cały czas trwają prace przy obiektach mostowych, zauważalny jest przyrost postępów estakad EST-2.1, czy EST-5.
W dalszym ciągu trwają prace związane z budową odwodnienia z drogi, które powodują zwężenie DK-1 w Węgierskiej Górce. W związku z sezonem letnim korki w rejonie zwężenie są coraz większe, a niestety wbrew wcześniejszym zapowiedziom wykonawcy, wahadło zostało przedłużone nie do końca czerwca, a aż do 20 lipca (źródło GDDKiA).
Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl