2022-11-30 11:43:51 Art Partnera 865
Chcesz zautomatyzować pracę w swojej firmie? Zatem powinieneś skorzystać z nowoczesnych rozwiązań, które umożliwią jeszcze szybsze i łatwiejsze przekazywanie informacji, archiwizowanie czy po prostu opłacanie faktur. Z pewnością pomoże i w tym elektroniczna obsługa firmy, dlatego przekonaj się, jakie obszary obejmuje.
Ciekawym rozwiązaniem jest system CRM, który jest dopasowany do Twoich potrzeb oraz strategii. Takie oprogramowanie jest wdrażane do Twojego systemu, a dzięki temu zyskujesz dostęp do niezbędnych funkcjonalności. Zazwyczaj tego typu elektroniczna obsługa firmy jest polecana średnim i dużym przedsiębiorstwom, ponieważ tam procesy sprzedażowe są jeszcze bardziej skomplikowane. Poza tym wymagają jeszcze więcej zaangażowania ze strony większej liczby pracowników z różnych działów.
Archiwizowanie dokumentów to praca, której wiele osób nie chce wykonywać, a jednak i tak są to niezbędne do wykonania zadania. Jednak przechowywanie dokumentów w papierowej formie wiąże się z ryzykiem zniszczenia, zalania i zagubienia. Poza tym odszukanie informacji z zarchiwizowanych dokumentów jest po prostu bardzo trudne i czasochłonne, dlatego firmy korzystające z elektronicznej obsługi firmy często decydują się na tzw. e-teczkę. To nic innego jak elektroniczna archiwizacja dokumentów, która służy do przechowywania dokumentacji kadrowych i osobowych.
Kolejnym ciekawym rozwiązaniem stanowiącym część elektronicznej obsługi firmy, jest wirtualny obieg dokumentów. Taka możliwość stanowi spore ułatwienie dla pracowników i kadry zarządzającej. Po prostu za każdym razem masz potwierdzenie przesłania ważnego dokumentu. Natomiast odbiorca otrzymuje wyraźne powiadomienie, więc z łatwością dostrzeże.
W elektronicznym obiegu dokumentów kluczowe znaczenie ma integracja ze sprzętami biurowymi, ponieważ umożliwia to automatyczne przesyłanie do chmury korespondencji, faktur i innych dokumentów. Takie działanie z pewnością usprawni działanie sekretariatu bądź kolejnych działów.
Sprawny i dopasowany do liczby użytkowników ekstranet z pewnością umożliwi jeszcze szybszą komunikację między pracownikami. Poza tym ułatwi przesyłanie dokumentów, wysyłanie zapytań czy po prostu korzystanie z wielu udogodnień..
Nowoczesny ekstranet jest w pełni konfigurowalny, a przede wszystkim możesz go wykorzystać na tak wiele sposobów. Przede wszystkim z jego pomocą będziesz się komunikować z pracownikami, ale możesz również udostępnić go partnerom biznesowym. Takie rozwiązanie z pewnością będzie niezwykle wygodne dla obu stron, ponieważ w każdej chwili osoby z dostępem do ekstranetu mogą sprawdzić saldo konta, pobrać fakturę, złożyć zamówienie, a nawet zgłosić reklamację.
Istotne jest to, żeby system ekstranet był zaprojektowany w sposób responsywny, a wtedy będziesz mógł korzystać z niego na każdym urządzeniu – nie tylko na komputerze, ale również na tablecie i smartfonie.
Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl