2024-06-24 09:12:08 Art Partnera 1231
Lody kochają wszyscy — są ulubionym deserem nie tylko dzieci, ale i dorosłych oraz seniorów. Co więcej, ta miłość jest zauważalna nie tylko w sezonie letnim, ponieważ Polacy coraz częściej sięgają po lody przez cały rok — w domu, w galeriach handlowych i wszędzie tam, gdzie tylko prowadzona jest ich sprzedaż. Dlatego też w tym artykule postaramy się odpowiedzieć na pytanie, czy warto rozpocząć swoją przygodę z franczyzą lodów i czy może to być atrakcyjna opcja biznesowa dla każdego.
Konsumpcja lodów rośnie z każdym rokiem, co stwarza sprzyjające warunki dla rozwoju biznesu związanego zarówno z produkcją, jak i sprzedażą tych produktów. W 2022 roku Polacy spożyli średnio 6,5 kg lodów na osobę, co oznacza wzrost o 10% w porównaniu do 2021 roku, a szacuje się, że do 2025 roku osiągnie poziom 7 kg na osobę. Warto przy tym zauważyć, że konsumenci zdecydowanie chętniej wybierają naturalne lody rzemieślnicze, co wynika z rosnącej świadomości zdrowotnej i indywidualnych preferencji, ponieważ takie lody potrafią zachwycać unikalnymi smakami. Co więcej, klienci za takie właśnie wysokiej jakości lody są w stanie zapłacić więcej, dzięki czemu marża na nie może przynieść bardzo zadowalające zarobki.
Jeśli zastanawiasz się, jak rozpocząć swój własny biznes, dobrym rozwiązaniem może okazać się franczyza. Lody doskonale sprzedają się w sezonie letnim, w którym najlepiej rozpocząć współpracę ze sprawdzoną marką, jaką jest Cafe Bike Ice Cream, a następnie przy wsparciu franczyzodawcy kontynuować sprzedaż lodów także w sezonie zimowym na eventach.
Franczyza lodowa to przede wszystkim niższe koszty początkowe przy relatywnie wysokich zarobkach. Najbardziej opłacalną formą franczyzy jest mobilna sprzedaż lodów za pomocą roweru ciągnącego i przyczepy lodowej. Tradycyjne lodziarnie wymagają dużych nakładów na wynajem i adaptację lokalu, podczas gdy mobilna lodziarnia na rowerze, jak w przypadku Bike Café, redukuje te koszty. Dzięki temu nie musisz inwestować w drogie wyposażenie i umeblowanie lokalu, co sprawia, że jest to bardziej przystępna opcja, która gwarantuje Ci szybszy zwrot z inwestycji.
Kombinacja lodów i kawy w jednym biznesie to doskonały sposób, aby zmaksymalizować swoje przychody. Połączenie oferty lodów i kawy, jak w przypadku Bike Café, który dodatkowo oferuję dodatkowe zniżki przy jednoczesnym zakupie lodziarni i kawiarni rowerowej, pozwala rozszerzyć ofertę i przyciągnąć szerszą grupę klientów. Co więcej, oryginalnym pomysłem na to, aby zyskać więcej klientów, jest serwowanie lodów roztapiających się pod wpływem ciepłej kawy — dzięki temu włączysz do swojej oferty unikalne doznania smakowe i przyciągniesz entuzjastów kawowych rytuałów. Takie połączenie biznesu lodowego z kawowym szybko zwiększy Twoje zyski i zbuduje lojalność klientów poprzez różnorodność smaków i aromatów.
Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl