2023-11-13 11:48:23 Art Partnera 973
Rok do roku logistyka rozwija się bardzo prężnie, a co za tym idzie – proponowane rozwiązania skierowane są nie tylko do osób prywatnych, ale również do właścicieli sklepów internetowych
Rok do roku logistyka rozwija się bardzo prężnie, a co za tym idzie – proponowane rozwiązania skierowane są nie tylko do osób prywatnych, ale również do właścicieli sklepów internetowych. Każdego dnia korzystamy z jak najlepszych i najwygodniejszych dla nas rozwiązań. W branży e-commerce ułatwieniem, które pozwala oszczędzać czas i tworzy komfortowe warunki do wysyłki, jest fulfillment. Dowiedz się, jak niedużym kosztem usprawnić logistykę sklepu internetowego i dlaczego warto postawić akurat na ofertę InPost Fulfillment.
Najprościej mówiąc: fulfillment polega na zleceniu usług związanych z logistyką zewnętrznej firmie. Sklepy internetowe obsługujące coraz większą liczbę zamówień, nastawione są na szukanie rozwiązań, które pozwolą na sprawną wysyłkę i skrócenie czasu dostawy towarów do klientów. Fulfillment jest odpowiedzią na te potrzeby, a optymalizacja procesów przekłada się na niskie koszty przesyłek. Fulfillment to również idealne rozwiązanie dla osób rozpoczynających działalność w e-commerce; dzięki outsourcingowi dystrybucja paczek będzie realizowana zawsze na najwyższym poziomie. Sklepy internetowe współpracujące z firmą logistyczną przekazują część obowiązków związanych z obsługą zamówień. Należą do nich m.in. pakowanie, wysyłka, a także magazynowanie towarów. W okresach zwiększonej sprzedaży, sklep internetowy potrzebuje znacznie więcej miejsca na przechowywanie zamówień. Warto zastanowić się nad oddelegowaniem magazynowania i wysyłki produktów, co znacznie przyspiesza cały proces i pozwala firmie spokojnie się rozwijać.
Korzystając z InPost Fulfillment właściciel sklepu internetowego nie musi martwić się o pakowanie, kompletowanie, wysyłkę oraz przechowywanie przedmiotów. W ramach fulfillmentu wszystkim zajmuje się firma, która dba o to, aby klienci sklepów internetowych otrzymali towar bez uszkodzeń, w jak najkrótszym czasie. Jeżeli nadal nie jesteś przekonany, że outsourcing usług logistycznych jest idealnym rozwiązaniem dla e-commerce, poznaj plusy fulfillmentu od InPost.
Sprzedaż w modelu cross-border to istotny element dywersyfikacji przychodów dla polskich e-przedsiębiorców. Istotnym wyzwaniem w takim modelu staje się logistyka, szczególnie organizacja przestrzeni magazynowej, koszty zatrudnienia i obsługa zwrotów. Właśnie dlatego w przypadku sprzedaży na rynkach zagranicznych warto rozważyć outsourcing operacji magazynowych, eksportowych i dostaw ostatniej mili. Pozwoli to skupić się na pozyskiwaniu nowych klientów i dalszej ekspansji na kolejnych rynkach.
Biorąc pod uwagę bariery wejścia na rynki zagraniczne, warto rozważyć powierzenie obszaru logistyki specjalistom. Profesjonalny operator logistyczny – szczególnie posiadający wiedzę i doświadczenie w obszarze cross-border, taki jak InPost Fulfillment https://inpost.pl/fulfillment– może zaoferować o wiele więcej, niż tylko magazynowanie, pakowanie i przygotowywanie paczek do wysyłki.
Sprzedaż cross-border dla wielu e-sprzedawców dziś to konieczność w obliczu schłodzenia sprzedaży krajowej. Odpowiednio wcześnie rozwinięta, będzie z pewnością mocną bazą dla stabilnych i zdywersyfikowanych przychodów w przyszłości.
Kompleksowość obsługi sklepów internetowych zawiera m.in.:
kompetencje i doświadczenie w obszarze dostaw co centrów Fulfillment By Amazon, gdzie wymagane są nie tylko dostawy w określonych oknach godzinowych, ale także specyficzne przygotowanie produktów (oklejanie kodami ASIN), odpowiednie formowanie i oznakowanie paczek i palet w dostawie, czy też systemowa awizacja dostawy do konkretnego centrum logistycznego Amazon
doświadczenie w obszarze przygotowania odpowiedniej dokumentacji eksportowej dla przesyłek poza obszar EU, zarówno dla przesyłek pojedynczych, jak i skonsolidowanych
szerokie portfolio partnerów w obszarze usług transportowych i magazynowych, co pozwala kompleksowo realizować nie tylko dostawy do zagranicznych odbiorców, ale także zarządzać lokalnie niezwykle ważnym procesem obsługi zwrotów w handlu cross-border.
Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl