2022-04-28 11:27:38 Artykuł Partnera 1067
Źródeł, z których możemy pozyskać ruch do sklepu internetowego, jest bardzo dużo. Większość, jak nie wszystkie typy przedstawimy Wam poniżej
Samo zbudowanie i uruchomienie strony internetowej czy sklepu internetowego z pewnością nie zapewni Ci sukcesu w biznesie, aby zacząć myśleć o sprzedaży swoich usług czy produktów przez internet, musisz najpierw pozyskać ruch. Poniżej przedstawimy kilka sposobów jak pozyskać ruch na swoim sklepie internetowym. Dzięki nim Twoja witryna stanie się popularniejsza i zacznie generować większe przychody.
Facebook to największa platforma społecznościowa na świecie. Najlepszym sposobem na to jest uruchomienie kampanii reklamowej. Reklama na Facebooku stanowi doskonałe środowisko do promowania Twojego sklepu internetowego poprzez prezentację zdjęć produktów i generowanie dzięki nim zainteresowania. Dzięki precyzyjnemu zawężeniu grupy docelowej z pewnością znajdziesz tutaj potencjalnych klientów.
Bardzo ważnym źródłem do pozyskania ruchu na Twoim sklepie internetowym jest również reklama Google Adwords, z którego korzysta większość e-sklepów. Sekcja z reklamami jest umieszczana nad wynikami wyszukiwania, co gwarantuje pewny ruch na naszej witrynie.
Porównywarki cen to połączenie marketplace oraz agregatów, gdzie użytkownicy mają możliwość porównywania ofert. Porównywarka cenowa jest kluczowym źródłem ruchu dla wielu sklepów. Poprzez atrakcyjną cenę mamy większą szansę na przyciągnięcie klienta do naszego sklepu. W tym przypadku największą rolę odgrywa atrakcyjność oferty naszego produktu. Dobre opinie o sklepie, niskie koszty zakupu czy dostawy odgrywają kluczową rolę w walce z konkurencją
Rozmaite agregatory działają na różne sposoby. Ich cechą wspólną jest zbieranie informacji np. o sklepach internetowych związanych z daną tematyką oraz przedstawianie tych informacji użytkownikom serwisu – tym samym ułatwiając im podjęcie decyzji o zakupie danego produktu. Jedną z takich wyszukiwarek produktów w przypadku kategorii Dom i Wnętrze może być https://sofario.com, a np. dla sklepów z branży zoologicznej https://zoofario.com
Afiliacja lub marketing afiliacyjny to proces zarabiania prowizji poprzez promocję produktów innych osób (lub firm). Mechanizm afiliacji jest prosty: osoba lub organizacja wybiera produkt, który jej się podoba, promuje go wśród innych i zarabia część zysku na każdej dokonanej sprzedaży.
Pozycjonowanie sklepów to długotrwały proces, którego głównym celem jest podniesienie pozycji fraz i słów kluczowych w darmowych wynikach wyszukiwania Google. W rezultacie domena posiada większą widoczność, co może doprowadzić do wyższego ruchu organicznego. Należy dobierać frazy kluczowe do SEO w taki sposób, aby ich wyższa widoczność mogła przełożyć się na większy ruch. Pozycjonowane słowa muszą więc być regularnie wyszukiwane przez użytkowników, w przeciwnym wypadku ich wysoka pozycja nie wpłynie na pozyskiwanie potencjalnych klientów.
W przypadku niektórych z tych technik potrzeba oczywiście czasu i cierpliwości, zanim będziemy mogli zobaczyć odpowiednie rezultaty.
Artykuł powstał przy współpracy z sofario.com.
Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl