2023-01-03 12:23:55 Art Partnera 690
Jeśli masz dobrze prosperujący biznes offline, marketing nie jest Ci obcy. Jednak strategie kierowania ruchu do Twojego sklepu internetowego mogą być zupełnie innym zwierzęciem. Dzięki swojemu sklepowi internetowemu będziesz w stanie dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów niż kiedykolwiek wcześniej – i będziesz mieć pełną kontrolę nad ich doświadczeniami zakupowymi. Ale to nie jest sytuacja „jeśli to zbudujesz, oni przyjdą”. W tym artykule omówimy niektóre z najlepszych sposobów na pokazanie nowego sklepu internetowego ludziom, którzy chcą coś kupić.
Chociaż jest to, co prawda, uproszczony sposób myślenia o tym, to trójstronne podejście może pomóc ci przemyśleć różne działania marketingowe oraz podzielić czas i budżet. Twoi pierwsi odbiorcy, ludzie, którzy cię znają, powinni mieć bezpośredni kontakt — za pośrednictwem poczty e-mail, marketingu treści lub mediów społecznościowych. Możesz komunikować się z nimi bezpośrednio i „za darmo” (nie licząc budżetu, który możesz wydać na narzędzia). Dowiedz się więcej o niezawodnych technikach: http://sprawnefirmy.pl/category/marketing-i-sprzedaz/.
W przypadku drugiej grupy odbiorców musisz znaleźć sposób, aby mogli odkryć produkty, które spełniają ich potrzeby. Może to obejmować optymalizację wyszukiwarek (SEO), tworzenie treści (np. blogowanie) i marketing w wyszukiwarkach. A w przypadku trzeciej grupy odbiorców musisz myśleć w kategoriach świadomości marki. Czy oferujesz rozwiązanie problemu, o którym jeszcze nie wiedzą? A może Twoja grupa docelowa korzysta z rozwiązania konkurencji? Odpowiedzi będą miały wpływ na to, jak podejdziesz do marketingu.
Nawet w sklepie stacjonarnym ważna jest silna strategia marketingu e-mailowego. Zbierz jak najwięcej adresów e-mail — klientów, potencjalnych klientów, osób zainteresowanych Twoimi wydarzeniami itp. Po uruchomieniu będziesz mógł wysłać e-mail do wszystkich tych osób, informując ich, że mogą odwiedzić Twój sklep online . Może to być dobry moment, aby rozważyć zaoferowanie promocji osobom z Twojej listy e-mailowej, a nawet zniżki za polecenie, aby zachęcić klientów do udostępniania Twojej witryny znajomym i rodzinie.
E-mail nadal jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych w zestawie narzędzi e-commerce, więc upewnij się, że nadal gromadzisz adresy e-mail w swojej witrynie. Niektóre marki używają wyskakujących okienek, aby zachęcić użytkowników do wpisania adresu e-mail w zamian za niewielką promocję, na przykład 15% zniżki na pierwszy zakup lub bezpłatną wysyłkę.
Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl