2021-05-27 09:37:26 Artykuł Partnera 1053
Każdy przyszły przedsiębiorca, który myśli o otwarciu biznesu, chciałby jak najszybciej zacząć zarabiać i osiągnąć sukces. Większość ludzi uważa, że otwarcie własnej firmy wiąże się z wieloma biurokratycznymi obowiązkami. Jednak nie taki diabeł straszny jak go malują... Co w takim razie należy zrobić, aby szybko i sprawnie otworzyć własny biznes, który w krótkim czasie zacznie przynosić zyski? Na początku wystarczy wykonać 5 prostych kroków.
Internet w dzisiejszych czasach daje możliwość założenia firmy bez wychodzenia z domu. Pierwsze kroki trzeba skierować na stronę CEDIG i wybrać odpowiednią zakładką - "załóż działalność gospodarczą".
Po kilkunastu minutach można stać się pełnoprawnym przedsiębiorcą. Jednak to nie wszystko. Pozostają jeszcze dwie bardzo ważne kwestie:
W US trzeba określić, na jakich zasadach będzie działał firma. Czy przedsiębiorca będzie czynnym podatnikiem VAT, czy może będzie zwolniony z tego obowiązku.
Bardzo ważne jest też określenie, jak właściciel firmy będzie rozliczał się z podatku dochodowego. Tutaj są cztery opcje do wyboru:
Wizyta w ZUS to przede wszystkim wybór stawki, jaką przedsiębiorca chce opłacać na poczet składki zdrowotnej i ubezpieczenia społecznego.
Kolejną kwestią jest założenie konta w banku dla firmy. Tę czynność również możemy przeprowadzić całkowicie online - https://finansepersonalne.pl/darmowe-konto-firmowe/
Na początku rozwoju firmy bardzo ważny jest marketing. Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Trzeba tylko tę dźwignię odpowiednio wykorzystać.
Przede wszystkim trzeba założyć fanpage swojej firmy. Na serwisach społecznościowych można informować swoich potencjalnych klientów o nowościach i oferowanych usługach.
Druga bardzo ważna kwestia, jeżeli chodzi o marketing, to założenie własnej strony internetowej.
Stworzenie nowej firmowej witryny można zlecić specjalistom lub zrobić to samemu przy pomocy WordPress'a. Kolejny krok to stworzenie profilu w Google - Moja Firma.
Marketing internetowy to nie wszystko. Istotne jest również zaistnienie na rynku lokalnym. Jeżeli ktoś chce szybko osiągnąć sukces, to powinien zainwestować w reklamę w lokalnej telewizji i radio.
Dobrym pomysłem jest również kolportaż ulotek, rozwieszenie plakatów i banerów informacyjnych.
Każdy przedsiębiorca musi pamiętać, że klienta nie zdobywa się tylko raz. Szykanie klientów to proces ciągły i systematyczny. Zdobywanie nowych kontrahentów powinno być wpisane na stałe w grafik firmy.
Nie ma co wychodzić z założenia, że klient sam przyjdzie, bo zobaczył reklamę. Aktywne zdobywanie klientów to klucz do sukcesu. Gdzie w takim razie szukać nowych odbiorców?
Jest kilka sposobów, na przykład:
Rozwój firmy jest niezbędny, aby przetrwać na rynku. Przedsiębiorcy, którzy nie zgłębiają swojej wiedzy, tracą klientów i zamykają firmy.
Samodyscyplina i samokształcenie pomaga nie tylko w pogłębieniu własnej wiedzy, ale również w rozwoju przedsiębiorstwa.
Część dochodu warto zawsze inwestować w nowe technologie i kierunki. Nie można zapominać także o pracownikach, którzy są filarami biznesu.
Prowadząc firmę, warto zastosować się do zasady 4 faz, które powinny ciągle się powtarzać:
Po kontroli trzeba powrócić do fazy pierwszej, czyli ustalenia położenia.
Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl