2022-10-20 11:38:00 MZK Bielsko-Biała 2189
Nowy Punkt Obsługi Pasażera w samym centrum miasta przegotowuje Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej. Zostanie otwarty w przyszłym roku w pobliżu placu Bolesława Chrobrego.
Jak zapowiada bielski Miejski Zakład Komunikacyjny, będzie to przyjazny, nowoczesny i dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością Punkt Obsługi Pasażera. Powstanie przy ul. Zygmunta Krasińskiego niedaleko placu Bolesława Chrobrego. Obecnie lokal przechodzi generalny remont. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to dla podróżnych będzie dostępny już na początku przyszłego roku. Zastąpi obecną kasę biletową przy ul. Sukienniczej.
R E K L A M A
- To kontynuacja zmian w działalności spółki. Te związane z wdrażaniem nowego systemu kasownikowego są już mieszkańcom znane. Drugim obszarem, który bierzmy na tapet, jest obsługa pasażera. Nowy punkt będzie reprezentował sobą zupełnie inny standard nie tylko na poziomie wizualnym, ale też funkcjonalnym. Staraliśmy się zadbać o komfort zarówno pasażerów, jak i pracowników – mówi prezes zarządu Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej Sp. z o.o Hubert Maślanka.
Wejście do lokalu jest bezpośrednio z poziomu ulicy, a osoby ze szczególnymi potrzebami będą obsługiwane przy stanowisku z obniżonym blatem. Punkt Obsługi Pasażera nie będzie pełnił jedynie funkcji kasy biletowej. Będzie to również punkt informacyjny, co może być pomocne szczególnie dla turystów np. w kwestiach rozkładu jazdy czy taryfy biletowej. A to nie koniec ułatwień.
- Pasażerowie będą mogli załatwić tam także proste sprawy odwoławcze, mandatowe – bez konieczności dojazdu z dokumentami do naszej siedziby. W przypadku bardziej skomplikowanych tematów czy kwestii wymagających weryfikacji będą mogli zainicjować ten proces w Punkcie Obsługi Pasażera – dodaje prezes H. Maślanka.
Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl