2023-02-03 15:45:28 Art Partnera 622
Jak Polska długa i szeroka, ciągną się wzdłuż jej ulic kolorowe szyldy. Na tle pastelowych bloków, pośród krzykliwych wzorów, klient musi dostrzec napis z nazwą firmy. Trudna to sztuka, gdy wokół pełno podobnych „produktów reklamopodobnych”. Wciąż bowiem panuje przekonanie, że to właśnie ten rodzaj zachęty do skorzystania z oferty marki klienci preferują najbardziej.
Powodem bywa zawzięcie właścicieli firm, którzy za wszelką cenę chcą zdobyć uwagę przechodniów i brak elementarnego poczucia dobrego smaku wśród niektórych z nich. Najczęściej wygrywa więc rozmiar oraz ilość. A tymczasem warto postawić na prostotę i wybrać litery 3D. Taka reklama przestrzenna jest nie tylko atrakcyjna, ale i łatwo dostosować ją do wyglądu otoczenia. Dowiedz się więcej o tym rozwiązaniu.
Wiele urzędów miast w największych polskich metropoliach przygotowało lub planuje przygotować uchwały krajobrazowe, które mają uporządkować chaos przestrzenny. Jego głównym winowajcą jest reklama zewnętrzna, czyli billboardy znajdujące się niemal wszędzie i szyldy „zdobiące” siedziby firm. Niektórzy właściciele wykorzystują każdy możliwy skrawek wolnej przestrzeni, aby właśnie na nim zaprezentować kolejny punkt oferty czy chwytliwe hasło. Przez to publiczna przestrzeń jest zaśmiecona sąsiadującymi ze sobą reklamami, które bardzo często nie pasują do lokalnej zabudowy.
Wystarczy jednak odwołać się do prostoty. Przed firmą niech zawisną litery 3D, a pozostałe szczegóły oferty umieść na stronie WWW. Tyle powinno wystarczyć, aby poinformować potencjalnych klientów, że tu właśnie jest sklep lub punkt usługowy. Wiele też zależy od wyglądu witryny sklepowej i tego, co się za nią znajduje. Niemniej to elegancki szyld złożony z liter 3D w zupełności wystarczy na początku drogi budowania profesjonalnego wizerunku marki.
Coraz więcej osób zwraca uwagę na aspekty estetyczne. To właśnie dlatego powstała idea uchwalania przepisów dotyczących krajobrazu i przestrzeni publicznej. Litery przestrzenne lub kasetony 3D, jeśli odpowiadają wytycznym lokalnej uchwały, mogą stanowić bardzo atrakcyjny wyróżnik. Łatwo je zamontować i zdemontować. Elegancko prezentują się na tle różnych elewacji. Nie tylko nowoczesnych, ponieważ litery 3D spotykane są także na budynkach liczących kilkadziesiąt lat. Wystarczy dobry projekt, zmyślny grafik i przyciągające uwagę logo, które może być zwieńczeniem napisu.
Kasetony i litery 3D kupisz na: https://topexpo.pl/kasetony-i-litery-3d-c-23.html
Warto podkreślić, że litery 3D są lekkie. Można je przywiesić zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku. Ich płaskie lico zostało stworzone z pleksi. Litery 3D są odporne na trudne warunki atmosferyczne. Nie uszkodzą się pod wpływem wiatru, zaciętego deszczu czy śniegu. Co więcej, mogą świecić w nocy, a to dzięki zamontowanemu w środku modułowi LED. Takie rozwiązanie sprawia, że przestrzeń nie jest nadmiernie zanieczyszczona światłem, co również bywa problemem w dużych miastach. Jeśli zatem chcesz mieć nowoczesny szyld i przy okazji przyczynić się do poprawy estetyki w mieście, wybierz litery 3D i zawieś je nad drzwiami swojej firmy.
Więcej systemów prezentacji wizualnej znajdziesz na: https://topexpo.pl/
Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl