2024-10-18 09:00:32 Art Partnera 376
Zastanawiasz się nad inwestycją w profesjonalne systemy wystawiennicze, ale nie wiesz, od czego zacząć? A może przejrzałeś ogromną ofertę i czujesz się, jakbyś zderzył się ze ścianą? Poniekąd to nawet dobrze. Bo podstawowym elementem, który znakomicie sprawdzi się jako część zabudowy wystawienniczej i sprzęt do tworzenia strefy prezentacyjnej to właśnie ścianka z nadrukiem, która ze względu na obecność brandingu nazywana jest także reklamową (choć wcale nią nie musi być).
Tekstylne ścianki to niezwykle wszechstronne narzędzie promocyjne, które może służyć w różnych konfiguracjach i nieustannie zmieniać zastosowanie. Właściwie sprosta każdym wymaganiom. Od bycia tłem do konferencji przez użycie jako zabudowy targowej, po nietypowe elementy wystroju wnętrz. Dla każdego ścianka będzie wnosić coś innego.
Tekstylna ścianka to must-have na targach. Stanowi centralny element stoiska, a przy użyciu użycie kilku ścianek można stworzyć profesjonalną zabudowę targową. Gotowe zestawy stoisk wystawienniczych ze ścianek tekstylnych to nowoczesne rozwiązania wystawiennicze, z których obecnie korzysta wiele firm.
Wiele firm wypuszczając nowy produkt na rynek, organizuje imprezę towarzyszącą wydarzeniu. Nierzadko dzieje się tak w branży IT, motoryzacyjnej czy modowej. Podczas premier nowych modeli samochodów, smartfonów czy kolekcji odzieżowej, ścianki tekstylne pojawiają się jako dekoracyjne tła z logówkami producenta. Konstrukcje stelażowe z nadrukiem tekstylnym występują w bardzo wielu rozmiarach, od wąskiej na 150 cm, po szeroką na 10 m, dlatego może stanowić drugi plan zarówno dla gabloty z najnowszym modelem smartfonu, jak i najnowszej wersji modelu samochodu.
Na dużych imprezach typu koncerty, festiwale, eventy sportowe, ścianki reklamowe mogą służyć do wydzielenia strefy firmy i miejsca, gdzie klienci mają szansę uczestniczyć w konkursach, robić zdjęcia i korzystać z atrakcji.
Już od dawna ścianki reklamowe znajdują zastosowanie jako profesjonalne tło podczas transmisji live, webinarów, wywiadów czy spotkań online. Jedna ścianka zmieni każde miejsce w przestrzeń o estetycznym wyglądzie i spójnym wizualnie przekazem. Jest to niezbędne akcesorium do tworzenia treści, które docelowo mają zaistnieć w Internecie.
To imprezowe odkrycie roku. Na każdej imprezie, czy to firmowej, czy prywatnej, uczestnicy wydarzenia robią pamiątkowe zdjęcia. Tematyczne, ozdobne ścianki to znakomity pomysł na aranżację specjalnej strefy do robienia zdjęć i relacji. Ścianki imprezowe doceniło już wielu właścicieli domów weselnych czy sal bankietowych. Z wykorzystaniem fotościanki materiałowej przyjęcie będzie bogatsze o aktywizującą atrakcję dla gości. Tematyczna ścianka do zdjęć rozsławi każdą imprezę.
Ścianki spotkasz także w studiu nagraniowym, na planie filmowym i w agencjach, które realizują nagrywanie spotów reklamowych. Stelaż aluminiowy z wymiennym poszyciem polecany jest tło podczas kręcenia reklam i filmów promocyjnych. Dzięki personalizacji można dopasować ściankę do konkretnej kampanii lub wizji kreatywnej, a przenośna konstrukcja sprawia, że jest łatwa w transporcie i ustawieniu na planie.
Podczas wydarzeń premium, takich jak gale, konferencje biznesowe czy eventy dla klientów VIP, ścianki sponsorskie mogą tworzyć oddzielne strefy dla zaproszonych gości. Tło z logo marki wzmacnia prestiż wydarzenia i stanowi źródło informacji o sponsorach.
Ścianki reklamowe jako elementy większych instalacji reklamowych w centrach handlowych są używane do promocji sezonowych, informowaniu o wyprzedażach, nowych kolekcjach i akcjach specjalnych. Można je ustawić w dowolnym miejscu na terenie galerii handlowej.
Na meczach piłkarskich, biegach, maratonach, zawodach rowerowych... Wszędzie tam, gdzie odnosi się sukces, nie może zabraknąć odpowiedniej oprawy. Duże Ściany z nadrukami sponsora to najlepsze tło podium i miejsce do robienia zdjęć zwycięzcom.
Konferencja prasowa musi być profesjonalnie zorganizowana. To, co otacza prelegenta znacząco wpływa na jego odbiór i wizerunek. Nienaganna wizualnie ścianka to najlepszy drugi plan, który może powstać w kilka minut w każdym miejscu. Wystąpienie terenowe dla publiczności czy seria odpowiedzi dla prasy - ze ścianką możliwe jest natychmiastowe dostosowanie przestrzeni.
Wybór odpowiedniego modelu zależy od specyfiki wydarzenia, przestrzeni i potrzeb promocyjnych firmy. Bez znaczenia czy ścianki reklamowe stanowią zabudowę stoiska targowego, tło do zdjęć na imprezie tematycznej czy jest ekspozytorem z treścią reklamową w centrum handlowym. Różnorodne rodzaje ścianek tekstylnych oferują wszechstronne możliwości w zakresie prezentacji treści i budowania wizerunku marki, gdziekolwiek się pojawią.
Wybierz odpowiedni rozmiar, kształt i materiał ścianek. Zaufaj profesjonalistom i poznaj specyfikację produktową ścianek tekstylnych:
Którą potrzebujesz?
Jeśli interesuje Cię zakup profesjonalnych systemów wystawienniczych, od sprawdzonego producenta i w najlepszych cenach na rynku sprawdź ścianki od reklamydrukarnia.pl
Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: www.super-nowa.pl